Změna aneb vzhled přímo nebeský

Tak jsem si trochu pohrála se vzhledem blogu, a protože mi úzká nudle pro psaní příspěvků úplně nevyhovovala, přesedlala jsem na vzdušnější, širší a hlavně nebesky modrý styl:-)
Tak snad se to bude líbit i vám, nově se můžete přihlásit ke sledování blogu přímo na stránce, rozšířila jsem i seznam odkazů a v neposlední řadě je Nebe v puse i na Facebooku a Twitteru. Dole na blog stránce je taky odkaz na odebírání kanálů, no prostě rozšiřuju pole působnosti, kam se dá...
A komentáře může přidávat kdokoli, takže odpadá otravné se praní s Google přihlašováním!
Takže klikejte, přihlašujte se, podporujte, budete sladce odměněni:-)))

Komentáře

  1. Hurá! I Pipi odvedle může komentovat! :-))


    http://leblogdepipi.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky díky, asi jsem na tom byla stejně jako Pipi!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, jsem ráda, že se to vyřešilo:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Libanonský kakaový koláč s tahini

Banánovo - hrušková buchta

Domácí chalva