Zamačkávám slzu dojetí...

...a listuju nazpět všemi příspěvky, které jsem za celou dobu existence blogu vyplodila. Je to tak, Nebe v puse slaví 2.NAROZENINY!!!!!! Od počátečních nesmělých krůčků a obdivování gastro- polobohů v podobě Chilli Julie a pana Cuketky, přes rozkoukávání se, testování, hledání cesty, sledování statistiky návštěvnosti, až po prosté zjištění, že mi jde hlavně o to, aby lidi měli větší radost ze života, třeba právě skrz moje psaní...
Ráda bych poděkovala všem, kterým jsem nějak skrz Nebe v puse vstoupila do života a oni se pravidelně vrací. Nebudu tu hystericky děkovat a lá Julie Roberts na Oscarech, ale ráda bych, abyste věděli, jak moc si vaší podpory vážím.
No a samozřejmě budu pokračovat, jak jinak!! Nakopnutá jarem, pravidelným přísunem vitamínů z bedýnek a zeleným čajem chystám nové články a zajímavosti, momentálně především o zašlé kráse jídelních lístků ze třicátých a čtyřicátých let, kdy horké maliny byly prostě horké maliny, a ne Hraběnčiny měsíčky.
Včera jsem si v nejnovější Elle přečetla o lidech, co si nějakým způsobem splnili svůj sen, od základů změnili životy a jsou spokojení, byť mnohdy se starostmi navíc. Nejvíc fandím rozjíždějícímu se projektu Kidó, kam určitě vbrzku zavítám, načerpat inspiraci a ochutnat už teď vyhlášenou kuchyni "jednoho jídla".
A dneska slavím pečenou řepou v papíru s balzamikovým octem a chlebovými muffinky:-) Přemýšlím i o falešné dršťkovce z hlívy, kterou mi včera Svět bedýnek doručil...
A mám taky sen - aby mi z vany teklo bezové šampaňské:-))))

Komentáře

  1. Gratuluji!

    A Kidó vypadá skvěle, je úžasné, kolik nových podniků tohoto typu dnes vyrůstá! Už mám pocit, že pomalu, ale jistě doháníme Západ...

    Pipi (http://leblogdepipi.blog.cz/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, kolegyňko:-))

      Kidó mě hlavně oslovilo takovou směsicí Orientu a poctivého francouzského bistra a kafírny, brzy se tam chystám:-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Libanonský kakaový koláč s tahini

Banánovo - hrušková buchta

Domácí chalva