Bedýnky II.

Tak to je ona, přátelé - moje historicky první bedýnka. Zatímco se tady nad ní rozplývám blahem a znovu a znovu probírám všechny ty dobroty, které vbrzku padnou za vlast v podobě nějaké mňamky, přemýšlím, jak co nejlépe tuhle svojí zkušenost popsat.
Před týdnem jsem projížděla internet ve snaze dopídit se toho, jak pokročil systém distribuce bedýnek, alespoň co se Prahy týče. Nakonec jsem vyškrtala svůj soukromý, ne příliš uspokojivý seznam ( o tom zase příště) a jako jasná volba pro první ochutnávku mi zůstal Svět bedýnek. Pokud si tuhle stránku pročtete pozorně, zaujmou vás, asi tak jako mě, dvě hlavní věci. Za prvé provozovatelé a zároveň distributoři bedýnek, Petr a Jana, jsou neskutečně milí lidé už na fotce a potvrdilo se to i při velmi důsledném písemném kontaktu ( prostě jak slíbí, tak splní:-)). Za druhé není podmínkou bedýnky odebírat pravidelně. Jakmile vás přepadne ovozelová mlsná, vyplníte formulář, napíšete mail nebo prostě zavoláte, vyberete typ bedýnky ( světová versus česká, od každé velká a malá varianta), den a přibližnou hodinu závozu a je to.
Produkty pocházejí z několika farem, přičemž je možné si doobjednat ještě mošty, med, biovejce a marmelády ( mám vážný zálusk na višňovou, ale nechci radit:-))).
A teď ryze osobní pozastavení. Čím jsem starší, tím jsem náročnější:-))) a myslím, že ani v našem malém krásném českém prostředí nemůže být až zas tak velký problém dělat věci s láskou, důsledně a poctivě. Takových lidí přibývá, a to je pošušňáníčko i pro spotřebitele. Časté povzdechnutí " kéž by to tady fungovalo jako na Západě" ( myšleno co se služeb týče, tzn. všechno šlape jako hodinky a lidi se na sebe, můj ty bože, usmívají!!!! - ačkoli to taky nelze paušalizovat) je v případě Petra a Jany naprosto neopodstatněné. " Vono to totiž de.":-)) Všechno běželo jako na drátku, takže i vynervovaný student ( rozuměj, já),který měl zkušenost, že když někdo řekne "přijedu v deset" a ve dvanáct se nic neděje, tak má chuť dodavateli danou věc rozmáznout po čele, neměl naprosto proč brblat. Petr přijel na čas, s úsměvem, nestyděl se ukázat mi i další typy bedýnek, které měl v kufru ( znamení, že si člověk vybral dobře), vyúčtovali jsme v mém případě za malou českou bedýnku ( slovo malá je ale relativní:-)) 250 korun ( včetně DPH a dopravy) plus 200 korun vratná záloha na bedýnku a bylo.
Celkově jsem snad takhle milý a pozitivní příspěvek na blogu ještě nepsala, jak to teď pročítám, vypadá to skoro jako reklama, ale myslím si, že na tom není nic trestného. Kvalita se prostě má ocenit a pokud Svět bedýnek neusne na vavřínech a já doufám, že ne, budu je vychvalovat, kudy budu chodit. Jim i nám pro radost:-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Libanonský kakaový koláč s tahini

Banánovo - hrušková buchta

Domácí chalva