Může za to zástěra

Uff, konečně mám zase chvilku času, abych resuscitovala blog dalším příspěvkem. Poslední dny jsem hodně přemýšlela, co bych vlastně v životě chtěla dělat. Abyste byli v obraze, jsem přesně v tom věku, kdy člověk stojí nad propastí, které se říká život, a má udělat rozhodující krok kupředu:-)
Není lehké říct, čím bych chtěla být ( bohužel v mém případě automaticky neplatí, že se bezpochyby budu živit tím, co studuju), zato je poměrně snadné přiznat se k tomu, co nade všechno miluji. Bez obalu říkám, že mít tu možnost, popadla bych zbrusu novou zelenou zástěru s proužky a běžela klepat na dveře Apetitu, klidně před nimi i nocovala a veškerou svou jindy tak opečovávanou sebeúctu svázala, dala jí roubík a posadila na koleje.
Tohle se redaktorky Apetitu pravděpodobně nikdy nedoví, ale to nevadí. Sen je sen a člověk ho naštěstí může snít pořád dál ( no ale jen si to představte, úplně to vidím, nové rubriky S Apetitem kolem světa, kde by přímo na místě mlsný redaktor - rozumějte, já - ochutnával, zkoumal, fotil..., nebo pravidelná rubrika o koření, která by si našla stejné místo jako oddíl Hanky Zemanové o BIO kuchyni - ale dost:-)).
Oslavím tohle malé tajné přání tím, že si dám na stránky apetýtí banner a kompletně stránky předělám. Na přání mých věrných čtenářů sem zařadím právě rubriky o zahraničních receptech a koření, protože kdo mě zná, ten ví, jak moc jsem do koření blázen, tak se chci s vámi podělit, ať už jste kdokoli. Navíc jsem k Vánocům dostala konečně důstojný foťák, takže se těšte i na fotky, které budou každý článek doprovázet.
Malé úvahy a fejetony, na které jste byli zvyklí jako na hlavní náplň blogu půjdou taky do samostatného "chlívku", aby měly dost místa a mohly se rozkošnicky povalovat:-))
Nekončí ani hon za testováním různých směsí a zajímavých surovin, takže mi zůstaňte věrní a těšte se!!
Vaše Therése

Vařím s Apetitem

Komentáře

  1. Doufám jenom, že se postaráš o degustační vzorky a nehodíš je na krk mně. Aby to nebylo podle vzoru, já to vymyslím a ty to uvaříš, víš jak nerada loupu brambory. :-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Libanonský kakaový koláč s tahini

Banánovo - hrušková buchta

Domácí chalva